دیانامگ

برند لوازم آرایشی پروفی کیر

لوازم آرایشی پروفی کیر، نامی آشنا در عرصه محصولات برقی آرایشی است که در کشور آلمان تاسیس شده است. در این برند انواع لوازم مورد نیاز برای آرایش مو، مسواک های مخصوص و… را می توان یافت. نام آن را عده ای پروفی کیر تلفظ می کنند. در ادامه بیش تر به محصولات این برند معتبر در این کمپانی آلمانی می پردازیم و چندی از محصولات آن ها را نیز معرفی می کنیم. با ما در دیانا کالا همراه باشید.

پروفی کیر

پیشینه ای بر محصولات پروفی کیر

این برند معتبر جهانی از یک کمپانی مطرح به نام پروفی کوک در آلمان آغاز به کار کرده است. در سال 2011، کمپانی پروفی کوک، با هدف تولید لوازم آشپزخانه ای تاسیس شد. محصولات برند پروفی کوک همچنان در دنیا در دسته بهترین لوازم خانگی قرار دارند و کیفیت آن ها حتی بهتر از برند هایی چون کنوود و تفال و… ارزیابی می شود. پس از رسیدن به موفقیت در این عرصه تولیدی، مهندسین این شرکت برنامه ریزی هایی در راستای تولید محصولات برقی شخصی انجام دادند و برند پرافی کر یا پروفی کیر را پایه گذاری کردند. برخی از بهترین محصولات پروفی کیر را در ادامه بررسی می کنیم.

آشنایی با سشوار PC-HT 3009 از برند پروفی کیر

در مسافرت های طولانی، آرایش مو ها و خشک کردن آن پس از هر بار استحمام یکی از دغدغه های همیشگی افراد است! همچنین در زندگی روتین و روزمره نیز همیشه به ابزار هایی برای آراستگی مو های خود نیاز داریم. به ویژه اگر موهای لخت و ساده ای داشته باشید که از مدل یکنواخت آن خسته شده اید. این مدل سشوار یکی از برترین برند های محصولات آرایشی است که در بین برند های مطرحی چون فیلیپس ارز اندام می کند. این محصول دارای ویژگی های زیر است:

  • این سشوار را به گونه ای قابل حمل طراحی کرده اند که جای کمی را اشغال کرده و وزن کم تری نیز دارد. دسته این سشوار ها تاشو است و این یکی از ویژگی های قابل توجه آن است.
  • توان دستگاه 1400 وات است. موتور به کار رفته در ساخت این نوع سشوار ها از نوع DC است.
  • در این سشوار ها یک دکمه تعبیه شده است که با استفاده از آن ها می توانید دما و سرعت باد را در دو سطح کم و زیاد تنظیم کنید. دما و سرعت باد در آن به صورت مجزا تنظیم نمی شوند.
  • برای این که به مو های خود استایل و مدلی خاص ببخشید، باید از باد سرد سشوار استفاده کنید، کمپانی پروفی کیر برای این مدل سشوار های خود قابلیت تنظیم باد سرد را نیز فراهم کرده است.
  • سری آن دارای مدل متمرکز کننده است و می توان آن را به سادگی 360 درجه چرخاند.
  • در این دستگاه یک سیستم محافظت در برابر حرارت وجود دارد که عمر موتور آن را طولانی تر می کند.

معرفی کامل سشوار پروفی کیر PC-HT 3010

این سشوار با کیفیت، یکی از کامل ترین محصولات آرایشی برقی است که تاکنون تولید شده است و با استفاده از آن می توانید به سادگی به مو های خود حالت دهید. در اغلب سشوار ها، در حین خشک کردن مو ها با حرارت سشوار، به دلیل تولید یون های مثبت الکتریسیته از حالت گرفتن مو ها جلوگیری می شود. در این سشوار قابلیت تولید یون های منفی وجود دارد که بدین سبب می توان بدون این که به مو های سر آسیبی برسد، به حالت دادن مو ها پرداخت و الکتریسیته ساکن را با آن از بین برد. به این ترتیب شما مو هایی صاف و براق خواهید داشت.

قابلیت کول شات یا باد سرد نیز در آن وجود دارد. موتور این دستگاه از نوع AC است که طول عمر و دوام آن از سایر انواع موتور بالا تر است. سرعت باد را در این سشوار ها در دو سطح می توان تنظیم نمود. همچنین درجه حرارت و میزان گرمای تولید شده توسط سشوار نیز یکی از قابلیت های مهم آن است. با استفاده از این سطوح تغییر پذیر، می توان از سشوار های پروفی کیر در 6 حالت استفاده کرد. بدین ترتیب شما می توانید بر اساس جنس مو های خود و همچنین خشکی و میزان رطوبت مو ها درجه حرارت و قدرت دستگاه را مشخص کنید. فیلتر این دستگاه که در عقب آن تعبیه شده است، به سادگی از آن جدا شده و قابلیت نظافت دارد.

معرفی کامل استایلر پروفی کیر PC-HAS 3011

در سال های اخیر نسل جدیدی از انواع سشوار و حرارت دهنده های عرصه آرایشی، وارد بازار های فروش شده اند که به آن ها استایلر می گویند. از آن ها مشخصا برای فرم دهی به مو ها استفاده می شود. آن ها دارای سری های مختلفی هستند. برخی از سری های آن به صورت استوانه ای شکل بوده و سرامیکی هستند و برای صاف کردن مو به کار برده می شوند. اما برخی از سری های آن ها برای فر کردن و حجم دادن به موی سر به کار برده می شوند. آن ها عملکردی همانند سشوار های معمولی ندارند! درون آن ها سیستم چرخشی برای انتقال حرارت وجود ندارد، بلکه از المنت هایی تشکیل می شوند که گرما و حرارت را مستقیما به سری ها منتقل می کنند.

قدرت این استایلر ها 800 وات است. سرعت خروج باد در آن ها قابل تنظیم نیست. اما دمای مورد استفاده در دستگاه در دو سطح قابل تغییر و تنظیم می باشد. به همراه این دستگاه ها اغلب دو سری متفاوت، با کاربرد های متفاوت ارائه می شود. یک سری آن دارای دندانه های نرم است و سری دیگر آن برسی با دندانه های درشت و سخت است. قطر آن ها نیز با هم تفاوت دارند. شرکت سازنده این نوع استایلر ها چین است که تحت لیسانس آلمان به ساخت آن ها می پردازد. طراحی ظاهری آن ها نیز بسیار شیک و به روز است. برای بازدهی بیش تر در آن، سیستم حفاظت در برابر حرارت نیز در تعبیه شده است که عمر دستگاه را طولانی تر می کند.

معرفی کامل مسواک برقی PC-EZS 3000 برند پروفی کیر

یکی از اجزای اساسی در بدن ما، دندان های ما هستند! با استفاده از آن ها خوردن و بلع غذا ها میسر می شود. در صورت ایجاد کوچک ترین عارضه هایی در این قسمت از بدن، بدون شک باید هزینه های گزافی برای تعمیر و یا جایگزینی آنها پرداخت شود. پس حفظ و نگهداری از این عضو حیاتی در راس امور قرار دارد. در این زمینه شرکت معتبر پروفی کیر به ارائه مسواک های برقی با کیفیت و با دوام پرداخته است. یکی از بهترین انواع مسواک، مسواک های برقی هستند که عملیات مراقبت از دندان ها را به نحو احسن انجام می دهند.

مسواک برقی پروفی کیر

در وهله اول باید به لرزش های متناوبی که در این مسواک ها متناسب با ساختار دندان طراحی شده است، اشاره کرد. آن ها به گونه ای طراحی شده اند که به مینای دندان ها آسیبی نمی رسانند. همچنین محافظت از لثه ها را نیز به خوبی انجام می دهند. در برس این مسواک ها، رشته های با کیفیتی تعبیه شده است که انتهای آن ها گرد است. این رشته ها نشان کیفیت Tynex DuPont را دریافت کرده اند. هر یک از آن ها دارای دو سری برس هستند. در هر خانواده ای می توان یکی از این مسواک ها را خریداری کرده و به صورت دو نفره با سری های مختلف، به مسواک زدن پرداخت. دسته آن به صورت ارگونومیک طراحی شده است و به همین سبب با مسواک زدن با آن ها، دست ما خسته نمی شود و کاربرد بسیار ساده ای دارد.

آشنایی با ماشین اصلاح بدن 3001 پروفی کیر

بخش عمده ای از فعالیت شرکت پروفی کیر در زمینه ساخت لوازم اصلاح مانند تریمر ها، ریش تراش ها، لیزر ها و… است. این ماشین اصلاح که مخصوص مو های زائد بانوان طراحی و ساخته شده است، یکی از کامل ترین لوازم اصلاحی است که تاکنون تولید شده است. این ماشین ها تفاوت های بارزی با اپیلاتور دارند. اپیلاتور ها مو ها را از ریشه درآورده و می کنند. اما این ماشین های اصلاح مو ها را اصطلاحا برش می زنند. این ماشین های اصلاح زنانه را به همراه دو سری مختلف نیز عرضه می کنند. یکی از سری های آن از نوع فویلی بوده و در دو طرف آن تریمر های بسیار ظریفی تعبیه شده است. با استفاده از این سری شما یک اصلاح کننده فویلی را در دسترس دارید.

همچنین سری تریمری آن نیز، دستگاه را به یک تریمر تبدیل می کند. با استفاده از این سری می توانید، به قسمت هایی از بدن که اصلاح موهای زائد آن، کار سختی است، دسترسی داشته باشید. نواحی همچون زیر بغل، خطوط بیکینی و … همه از این دست هستند. به همراه آن ها شانه هایی نیز ارائه می شود. با استفاده از آن ها می توانید، طول برش مو ها را نیز تعیین کنید. به همراه آن ها یک برس را نیز ارائه می دهند که برای پاکسازی و ماساژ سطح پوست و بافت های مرده آن به کار برده می شود و سبب شادابی پوست می شود. برای به کار بردن آن نیازی به شارژر و یا برق نخواهید داشت. آن ها با دو عدد باطری معمولی که در هر سوپرمارکتی یافت می شود، کار می کنند.

نگاهی بر دستگاه اپیلاتور PC-LBS 3002

اپیلاتور ها یکی از لوازم مصرفی و پر کاربرد برای خانم ها محسوب می شوند. این محصولات با کندن سریع مو های زائد، در آراستگی شما تاثیر گذاری بالایی دارند. این اپیلاتور های آلمانی برند پروفی کیر در دسته انواع فویلی اصلاح کننده ها قرار می گیرند. منبع تغذیه این دستگاه دو عدد باتری NiMH است که هر یک ظرفیتی معادل 600 میلی آمپر دارند و در مجموع 1200 میلی آمپر ظرفیت خواهند داشت. این اپیلاتور ها مجهز به سه عدد سری کاربردی می باشند. سری اول آن، دو عدد تریمر دارد که در وسط آن یک تیغه فویلی جای گرفته است. با استفاده از آن موهای بدن از چند جهت کوتاه شده و برش داده می شوند.

اپیلاتور ها در واقع به کندن مو های زائد از ریشه می پردازند. این ویژگی سبب می شود که از این دستگاه ها برای از بین بردن دائمی موهای زائد و از بین بردن ریشه مو ها در طولانی مدت استفاده شود. منافذ درشت پوستی به مرور زمان با استفاده از این دستگاه ها از بین رفته و پوست شما صاف تر خواهد شد. سری سنگ پا نیز در این دستگاه تعبیه شده و کاربرد آن را بیش تر کرده است. این سری پوست های مرده در ناحیه کف پا را از بین برده و پاهایی زیبا برای شما به ارمغان می آورد. کار با این دستگاه بسیار ساده است. طراحی دسته آن نیز از نوع ارگونومیک است. با استفاده از آن به نقاط دور از دسترس در بدن خود، دسترسی خواهید یافت!

واترجت و جرم گیر دندان PC-MD 3005

داشتن دندان هایی سالم، نه تنها منجر به داشتن یک لبخند زیباتر برای شما خواهد شد، بلکه باعث می شود، گوارش و هضم غذا ها نیز در بدن شما تسهیل یابد. جرم گیری دندان نیز یکی از مواردی است که در راستای محافظت از این عضو مهم در بدن به کار برده می شود. برای این منظور دستگاه های مختلفی ساخته شده است که این واتر جت ها از برند پروفی کیر یکی از آن ها می باشند. هر یک از این دستگاه های جرم گیر، دارای سه عدد نازل هستند. به همین سبب در هر خانواده سه نفر می توانند، از آن استفاده کنند. نازل های آن ها را با رنگ های مختلفی، از هم متمایز کرده اند.

یک عدد زبان شور نیز در این دستگاه وجود دارد که باقی مانده غذا ها را از روی زبان پاک و تمیز می کند. فشار آبی که از طریق دستگاه به دندان های شما منتقل می شود، یکی از موارد حیاتی و مهم است که باید به آن توجه کرد. فشار آب در این دستگاه در 10 سطح قابل تنظیم است. شما می توانید، فشار های مختلف آب آن را امتحان کنید و فشاری متناسب با مقاومت دندانی خود انتخاب نمایید. این فشار با سیستم آنالوگ تنظیم می شود.

مخزنی نیز در این سیستم تعبیه شده است که می توانید آن را پر از دهان شویه کنید و آن را مورد استفاده قرار دهید. این مخزن به سادگی از دستگاه جدا می شود. همچنین در مصرف برق نیز صرفه جویی کرده و برق خانگی را به 12 ولت تبدیل می کند.

جرم گیر دندان

سخن پایانی…

در دنیایی که زندگی می کنیم، آراستگی ظاهری یکی از فاکتور های اساسی است که در حین ورود به اجتماع، شخصیت ما را با توجه به این نکته ارزیابی می کنند. پس استفاده از برخی ابزار ها ما را در رسیدن به زیبایی یاری می رسانند. محصولات برند پروفی کیر بهترین لوازم شخصی برقی در سر تا سر دنیا را تولید می کنند که چندی از آن ها را در این مقاله از سایت دیانا کالا با هم بررسی کردیم.

جهت اطلاع از تخفیف های سایت دیاناکالا و دریافت کد تخفیف به اینستاگرام و تلگرام ما مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *