دیانامگ

راهنمای جامع خرید ریش تراش

راهنمای جامع خرید ریش تراش

یکی از مسائل بسیار مهم و ضروری برای آقایان اصلاح صورت می باشد. به همین دلیل استفاده از یک محصول مناسب که هم سرعت بالایی داشته باشد و هم یک اصلاح با کیفیت را ارائه دهد حائز اهمیت است. ماشین های ریش تراش می توانند در این زمینه کمک شایانی برای آن ها باشند. اما به هنگام خرید نیز باید از یک راهنمای جامع خرید ریش تراش استفاده شود. تا بتوان یک خرید فوق العاده را تجربه کرد.

نا گفته نماند که همیشه قیمت بالای محصول نشانگر کیفیت آن نیست. هم چنین قیمت پایین نیز بیانگر بی کیفیتی محصول نمی باشد. پس قبل از آن که به سراغ قیمت آن بروید نکات دیگری را نیز باید مورد بررسی قرار دهید. این نکات را در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

ریش تراش با کیفیت چه نوع ریش تراشی است ؟!

یکی از اصلی ترین مسائلی که در خرید ریش تراش از اهمیت بالایی برخوردار است کیفیت و دوام آن می باشد. حتما به این نکته توجه کنید که ماشین اصلاح منتخب دارای تیغه های استیل ضد زنگ و یا کربنی باشد. تیغه های استیل از قدرت بالایی برخوردارند. به راحتی هر چه تمام تر می توانند کار اصلاح را انجام دهند. حتی اگر مو های صورت شما ضخیم باشند. این تیغه ها بسیار مقاوم هستند. باعث افزایش طول عمر دستگاه می شوند. حال اگر تیغه ها از جنس کربنی باشند حتما باید از پوشش تیتانیوم  برخوردار باشند. این تیغه ها نیز بسیار مناسب اند. در طولانی مدت آسیبی نمی بینند.

در کنار تیغه ها، جنس بدنه دستگاه نیز بسیار مهم است. تا حد امکان سعی کنید ریش تراشی را انتخاب کنید که پلاستیکی نباشد. چرا که این دسته از محصولات دوام کمی دارند. به سرعت خراب خواهند شد و یک هزینه اضافی را برای شما به وجود خواهند آورد. پس دو فاکتور بسیار مهم برای تعیین کیفیت یک ریش تراش جنس تیغه ها و بدنه ی آن می باشد ( که از نکات کلیدی موجو در هر راهنمای جامع خرید ریش تراش می باشد ).

ریش تراش باتری دار بخرم یا سیمی ؟!

ممکن است این سوال نیز در ذهن شما به وجود بیاید که ریش تراش سیمی بهتر است یا باتری دار؟! جواب این سوال را نمی توان به طور قطعی بیان کرد. آن هم به دلایل مختلف که بیان خواهیم کرد و شما با توجه به آن ها می توانید ریش تراش مناسب خود را انتخاب کنید.

می توان گفت که ماشین های اصلاح شارژی را می توان به هر جایی که نیاز بود برد و در هر محیطی ( خارج از منزل ) از آن ها استفاده نمود. حال اگر این ماشین ها ضد آب هم باشند می توانید از آن ها در زیر دوش نیز استفاده کنید. این قابلیت ها برای یک ماشین اصلاح سیمی وجود ندارد و استفاده از آن ها محدود می شود.

البته باید به این نکته نیز توجه کرد که ماشین های اصلاح سیمی از قدرت بالاتری نسبت به شارژی برخوردارند. هم چنین سرعت بسیار بالاتری دارند. علاوه بر این ها عمر باتری های موجود در ماشین های اصلاح شارژی کم است و حتما باید شارژ داشته باشند تا بتوان از آن ها استفاده نمود. حال می توان گفت که مقاومت ماشین های سیمی نیز از شارژی بیشتر است.

پس با بیان موارد بالا می توان نتیجه گرفت که اگر به دنبال محصولی هستید که بدون هیچ محدودیت مکانی بتوانید از آن استفاده کنید انتخاب یک ریش تراش شارژی برای شما مناسب است. ولی اگر سرعت و کیفیت اصلاح ریش برای شما مهم تر است باید به دنبال تهیه یک ماشین اصلاح سیمی باشید.

کدام یک از انواع ریش تراش ها برای شما مناسب تر است ؟!

به هنگام خرید ریش تراش باید به این نکته توجه کنید که محصول انتخابی از چه نوع تنظیماتی برخوردار است. به عنوان مثال می توان از آن برای یک اصلاح صاف و بدون ریش استفاده کرد؟! برای ته ریش چه طور ؟!

حال بهترین گزینه در این جا می تواند یک ماشین اصلاح چند تیغه باشد. یعنی امکان اصلاح به شکل های مختلف را برای شما به وجود بیاورد. تا بتوانید به دلخواه خود یک مدل را انتخاب کرده و به اصلاح ریش بپردازید. این دسته از محصولات علاوه بر این که می توانند در اصلاح صورت به شما کنند می توانند در اصلاح بدن نیز مورد استفاده قرار بگیرند. یک اصلاح بسیار با کیفیت را به شما ارائه بدهند بدون این که مشکلی برا پوست شما به وجود بیاورند.

استاندارد هایی که به هنگام خرید ریش تراش باید به آن ها توجه شود کدام اند؟!

راهنمای جامراهنمای جامع خرید ریش تراشع خرید ریش تراش

از مهم ترین و ضروری ترین مسائلی که به هنگام خرید یک ماشین اصلاح باید به آن توجه شود ضد آب بودن آن و وجود استاندارد IPXY می باشد.

برخی از ماشین های اصلاح به گونه ای طراحی و تولید شده اند که امکان استفاده از آن ها در زیر دوش و در محیط های مرطوب وجود دارد. این دسته از محصولات می توانند انتخاب مناسب تری باشند. چرا که دیگر نگران خرابی آن ها به هنگام مواجه با آب نخواهید بود. هم چنین می توان یک اصلاح متفاوت را در زیر دوش تجربه کرد. علاوه بر آن اصلاح به روش مرطوب می تواند باعث افزایش سرعت شود و این عمل راحت تر انجام گردد. پس در صرف وقت نیز صرفه جویی می شود.

و اما می توان گفت که وجود استاندارد IPXY نیز بسیار حائز اهمیت است. این استاندارد به منظور مقاومت دستگاه در برابر گرد و غبار در نظر گرفته شده است و یکی از شرایط خرید یک ماشین اصلاح مناسب می باشد. حال اگر از دسته افرادی هستید که به طور مداوم از این دستگاه در زیر دوش برای اصلاح ریش و بدن خود استفاده می کنید باید ماشین اصلاحی را تهیه کنید که از استاندارد IPX5 و IPX6 برخوردار باشد.

خرید ریش تراش فویلی یا چرخشی؟!

ریش تراش ها در انواع مختلفی در سطح بازار مشاهده می شوند. برخی از آن ها را می توان با عنوان چرخشی و فویلی معرفی نمود. این دو مدل از ریش تراش ها تفاوت هایی با یکدیگر دارند. برخی از این تفاوت ها را می توان به شکل زیر بیان کرد:

ماشین های اصلاح فویلی به گونه ای طراحی شده اند که تیغه های موجود در آن ها به صورت خطی و در کنار هم هستند ( یک خط را تشکیل می دهند ). این تیغه ها به صورت یک مجموعه شبکه ای قرار گرفته شده اند. در واقع یک لایه بسیار نازک بر روی آن ها قرار دارد. این لایه از آن ها محافظت می کند.

حال در مقابل ماشین های اصلاح فویلی، دستگاه های چرخشی قرار دارند. شکل نرمال و عادی این دسته از محصولت به این گونه است که از سه تیغه برای اصلاح ریش بهره می برند. به وسیله حرکت های چرخشی به اصلاح می پردازند. این نوع از ماشین ها تمام زاویه های صورت شما را اصلاح می کنند. یک صورت تمیز و بدون هیچ مویی را به شما تحویل می دهند.

حال انتخاب این که کدام یک از این ریش تراش ها برای شما مناسب است بستگی به فرم صورت و موارد مختلف دارد که در ذیل آن ها را بیان خواهیم کرد ( که جزو راهنمای جامع خرید ریش تراش می باشند ).

خرید ریش تراش چرخشی:

زمانی می توان گفت که یک ریش تراش چرخشی برای شما مناسب است که شرایط زیر وجود داشته باشد:

  • اگر از پوست نسبتا ضخیمی برخوردار هستید، به اصطلاح از آن دسته از افرادی هستید که سالیان سال است که صورت خود را اصلاح می کنید می توانید این نوع از ماشین های اصلاح را خریداری کنید. استفاده از این نوع از دستگاه ها به افرادی که به تازگی اصلاح صورت خود را آغاز نموده اند توصیه نمی شود.
  • اگر قصد اصلاح به صورت روزانه را ندارید. حتی ممکن است در برخی از مواقع پس از یک هفته به اصلاح ریش های خود نیز بپردازید. در چنین مواقعی ریش تراش های چرخشی بسیار مناسب و کاربردی هستند.
  • اگر دارای ریش های کلفت هستید. یا از موهای پر پشتی بهره مندید می توانید با این محصول به اصلاح صورت خود بپردازید.
  • اگر از دسته افرادی هستید که دارای صورت زاویه ای می باشد و گونه های شما به شکل برآمده است، اصلاح با این محصولات برای شما ساده تر خواهد بود.

خرید ریش تراش فویلی:

حال می توان گفت که برای استفاده از ماشین های اصلاح فویلی نیز شرایطی وجود دارد. این شرایط را می توان به شکل زیر بیان کرد:

  • اگر از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال صورتی صاف و نرم می باشید استفاده از این ماشین های اصلاح به شدت توصیه می شود.
  • اگر روزانه به اصلاح ریش های خود می پردازید این گزینه می تواند انتخاب مناسبی باشد.
  • اگر تار های موجود بر روی صورتتان بیار نازک هستند و از ریش های کم پشتی برخوردارید می توانید از ریش های فویلی خریداری کنید.
  • اگر پوست شما حساس است و از هر روشی برای اصلاح نمی توانید استفاده کنید ماشین اصلاح های فویلی مشکل شما را حل خواهند کرد و بدون هیچ مسئله ای می توانید به اصلاح بپردازید.

کلام آخر در رابطه با راهنمای جامع خرید ریش تراش

با توجه به مواردی که بیان شد می توان گفت که استفاده از ماشین های اصلاح به شکل بسیار گسترده ای رواج یافته است. به همین دلیل، این دسته از محصولات با شکل های مختلف، تنطیمات متفاوت و کیفیت های گوناگون در بازار به فروش می رسند. پس شما باید با توجه به سلیقه، موارد نیاز و بودجه ای که در نظر گرفتی می توانید محصول منتخب خود را انتخاب کنید. ولی قبل از آن حتما تحقیقات لازم را انجام دهید تا بعد ها دچار مشکل نشوید و مجبور به صرف هزینه مجدد نشوید.

جهت اطلاع از تخفیف های سایت دیاناکالا و دریافت کد تخفیف به اینستاگرام و تلگرام ما مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *