دیانامگ

نکات طلایی خرید جاروبرقی اصلی

خرید-جاروبرقی-اصلی

نکات طلایی خرید جاروبرقی اصلی

جاروبرقی را می توان یکی از ضروری ترین وسایل هر خانه ای به حساب آورد که به مقدار بسیار زیادی مورد مصرف قرار می گیرند. به دلیل اهمیت این محصول به هنگام انتخاب آن باید نکات بسیار زیادی را مورد توجه قرار داد تا بتوان یک محصول مناسب را تهیه کرد. امروزه تنوع این محصولات بسیار زیاد شده است و همین امر، موضوع انتخاب را کمی دشوار می کند. پس برای انتخاب گزینه بهتر، قبل از خرید باید نکاتی را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید محصول متناسب با کار خود را بر گزینید. حال در ادامه قصد داریم تا شما را با نکات طلایی خرید جاروبرقی اصلی آشنا کنیم تا بتوانیم در این زمینه کمک شایانی برای شما باشیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

برترین مارک های موجود در بازار کدام اند؟!

همان طور که گفته شد برند های زیادی در زمینه طراحی و تولید این دسته از محصولات فعالیت دارند. برند هایی همانند بوش، ال‌جی، سامسونگ، آاِگ، پاناسونیک، بکو و فیلیپس را می توان از بهترین ها به حساب آورد. در کنار این برند های معروف برند های با کیفیت دیگری نیز وجود دارند اما نسبت به برند های مذکور کمتر شنیده شده اند.

نکات طلایی خرید جاروبرقی اصلی

برای آن که بتوان یک محصول اصل و مناسب را خریداری کرد باید به هنگام تهیه آن نکاتی را مورد بررسی قرار داد. برخی از این نکات را می توان به شرح زیر بیان کرد:

قدرت موتور جاروبرقی

و اما مهم ترین نکته ای که می توان برای خرید یک جاروبرقی اصل مورد توجه قرار داد توان و قدرت موتور دستگاه می باشد. هر چه قدرت یک محصول بالاتر باشد قطعا به همان میزات مکش آن نیز بیشتر خواهد شد. با این تفاسیر می توان به این شکل بیان کرد که دستگاه هایی که از توان بالا برخوردارند مکش آن ها نیز بالاست و دستگاه هایی که توان پایینی دارند مکش آن ها پایین است. البته باید به این نکته اشاره کرد که جاروبرقی هایی که توان بالایی دارند نسبت به گروه مقابل از قیمت بالاتری نیز برخوردارند. پس شما می توانید بسته به نیاز خود و محیطی که قرار است از آن استفاده کنید آن را انتخاب کنید. به طور کلی می توان به این شکل بیان کرد که یک جاروبرقی با توانی حدود 2000 تا 2200 می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد.

میزان صدای تولیدی

از عوامل بسیار مهمی که می توانند در ایجاد صدا در جاروبرقی موثر باشند می توان به قدرت موتور و هم چنین کیفیت ساخت محصول اشاره کرد. جاروبرقی هایی که به صورت اصل طراحی شده باشند قطعا عایق بندی شده هستند و همین امر خروج کمتر صدا از دستگاه را به دنبال خواهد داشت. این میزان صدا بین جاروبرقی های کیسه دار و یا بدون کیسه به یک اندازه است و مقدار آن بر اساس کیفیتی که دارند می تواند متفاوت باشد. از جمله برند های موجود در بازار که صدای بسیار پایینی دارند و این نشانگر اصل بودن و کیفیت بالای آن هاست برند‌های بوش، ال‌جی و سامسونگ می باشد.

طراحی ارگونومیک

یکی دیگر از نکات طلایی خرید جاروبرقی اصل و با کیفیت طراحی ظاهری صورت گرفته برای آن می باشد. منظور از طراحی ظاهری آن است که علاوه بر زیبایی از ویژگی استفاده راحت و آسان نیز بهره ببرد. جارو برقی منتخب باید به شکلی طراحی شده باشد که امکان استفاده در هر محیطی را ایجاد کند و به وسیله آن بتوان به راحتی هر چه تمام تر محیط را از آلودگی ها پاک کرد بدون این که مشکلی پیش بیاید.

جاروبرقی کیسه دار بهتر است یا بدون کیسه؟!

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که یک جاروبرقی کیسه دار می تواند گزینه مناسبی باشد یا یک جاروبرقی بدون کیسه؟! جواب این سوال به مزایا و معایبی که در هر یک از آن ها وجود دارد بر می گردد. پس ابتدا باید در این زمینه آگاه شویم سپس در بین آن ها گزینه بهتر را معرفی کنیم.

مزایای جاروبرقی های بدون کیسه

همان طور که گفته شد استفاده از جاروبرقی های بدون کیسه ( مخزنی ) مزایایی را با خود به همراه دارند. این مزایا را می توان به شکل زیر بیان کرد:

  • به کارگیری جارو برقی های کیسه دار سهولت کار جاروکشی و تمیزی را به همراه دارند.
  • استفاده از این دسته از محصولات باعث کاهش هزینه ها می گردد چرا که دیگر نیازی به خرید دائم کیسه های مخصوص جاروبرقی نیست.

معایب خرید جاروبرقی بدون کیسه

و اما این دسته از محصولات در کنار مزایای فراوانی که دارند معایبی را نیز به همراه دارند. این معایب را می توان به صورت زیر بیان نمود:

  • ظرفیتی که برای جاروبرقی های بدون کیسه در نظر گرفته شده بسیار کم است و در یک تایم بسیار کوتاه پر شده و نیاز به تخلیه دارد.
  • ممکن است به هنگام خالی کردن مخزن مشکلاتی پیش بیاید و همین امر موجب کثیف شدن مجدد محیط شود.
  • برای این دسته از محصولات حتما باید فیلتر های مخصوصی به کار برده شود. این فیلتر ها ممکن است پس از مدتی دچار مشکل شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. هم چنین اگر این فیلتر ها کارآیی خود را از دست بدهند می توانند مشکلات زیادی را برای جاروبرقی به وجود بیاورند و خرابی آن را به دنبال داشته باشند.

مزایای خرید جاروبرقی کیسه‌ای

و اما در مقابل جاروبرقی های بدون کیسه، جاروبرقی های نوع کیسه دار قرار دارند. این دسته از محصولات می توانند مزایایی را برای کاربر به دنبال داشته باشند. این مزایا را می توان به شکل زیر بیان کرد:

  • ظرفیتی که برای این جاروبرقی ها در نظر گرفته شده است بسیار بالاست به همین دلیل مدت زمان بیشتری می توانند زباله ها را جمع آوری کنند.
  • تمام زباله ها در داخل کیسه موجود باقی می ماند و از آن خارج نمی شود تا زمانی که آن را از دستگاه خارج کرده و خالی کنید.
  • کیسه‌های با کیفیتی که برای جاروبرقی های اصل و با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرند در اکثر مواقع دارای فیلترهای اضافی می باشند.

معایب جاروبرقی کیسه‌ای

در مقابل مزایایی که در این نوع جاروبرقی ها مشاهده می شود معایبی نیز برای آن ها وجود دارد. این معایب را می توان به شکل زیر بیان کرد:

  • هزینه خرید کیسه های قابل استفاده در جاروبرقی ها بسیار بالاست و اگر قرار بر این باشد که هر چند وقت یک بار این کیسه ها تعویض شوند مشکلاتی پیش خواهد آمد.
  • حال اگر از کیسه های یک بار مصرف نیز استفاده شود این هزینه زیادتر نیز خواهد شد.

حال کدام را بخریم؟!

به طور کلی و با بیان موارد بالا می توان جواب این سوال را که کدام را بخریم این گونه بدهیم که : اگر امکان خرید کیسه هایی که به شکل یک بار مصرف هستند را دارید می توانید به خرید جاروبرقی های کیسه دار اقدام کنید. اما در مقابل اگر فضای بزرگی ندارید و قصد هزینه کردن برای کیسه های جاروبرقی را ندارید می توانید از جاروبرقی های مخزن دار استفاده کنید. البته نکته کلیدی در این جا آن است که این دو گزینه از نظر کیفیت ساخت هیچ برتری نسبت به هم ندارند و اگر از مارک خوب و با امکانات خوب خریداری شوند به یک میزان کارآمد هستند.

امکانات یک جاروبرقی اصل و با کیفیت کدام اند؟!

نکات طلایی خرید جاروبرقی اصلی

و اما به هنگام انتخاب یک جاروبرقی اصل و با کیفیت باید امکانات موجود در آن را نیز مورد بررسی قرار داد. این امکانات را می توان به شکل زیر بیان نمود:

لوله هایی که به شکل خرطومی می باشند: در جاروبرقی های اصل و با کیفیت طراحی که برای این نوع از لوله ها در نظر گرفته شده است آن را به یک محصول انعطاف پذیر تبدیل نموده است. این قابلیت استفاده از آن را به شکل بسیار ساده ای تبدیل می کند و راحتی و تسریع کار را به دنبال دارد.

نمایشگر هشدار دهنده تکمیل ظرفیت مخزن: جاروبرقی های با کیفیتی که در بازار مشاهده می شوند از این قابلیت برخوردارند. البته ناگفته نماند که این ویژگی مناسب جاروبرقی های بدون کیسه می باشد.

دستگیره موجود در جاروبرقی ها: یکی دیگر از نکات طلایی خرید جاروبرقی اصل و با کیفیت دستگیره موجود در آن ها می باشد. این دستگیره به شکل کاملا استاندارد و ارگونومیک طراحی شده است به طوری که راحتی کار را برای کاربر به دنبال دارد.

سخن پایانی در رابطه با نکات طلایی خرید جاروبرقی اصلی

سعی ما بر این بود تا تمام نکات طلایی خرید جاروبرقی اصلی را در این مقاله بیان کنیم. امید است با خواندن آن بتوانید یک انتخاب درست داشته باشید و به هنگام استفاه از آن نهایت لذت را ببرید.

جهت اطلاع از تخفیف های سایت دیاناکالا و دریافت کد تخفیف به اینستاگرام و تلگرام ما مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *