دیانامگ

نکات کلیدی خرید خط زن

نکات-کلیدی-خرید-خط-زن-برقی

نکات کلیدی خرید خط زن

 به طور کلی می‌ توان گفت که اصلاح کردن، مرتب کردن ریش و از این قبیل کار ها از کار های روتین هر فردی ( آقایان ) است. حال یکی از محصولاتی که می‌ توااند در این زمینه به کار بیاید و انجام این امور را به ساده‌ترین شکل ممکن تبدیل نماید خط زن‌ ها هستند. به دلیل استفاده فراوان از این محصول، تولید آن‌ ها نیز گسترش یافته است. به همین دلیل انتخاب آن‌ ها نیز کمی پیچیده شده است. حال برای آن که بتوانید یک انتخاب فوق‌ العاده داشته باشید باید با نکات کلیدی خرید خط زن آشنا شوید. ما نیز قصد داریم تا در این مقاله به بیان این نکات بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

به هنگام خرید خط زن چه مسائلی را باید مورد بررسی قرار دهیم؟!

قطعا برای آن که یک انتخاب مناسب و مفید داشته باشید باید مسائل بسیاری را مورد بررسی قرار دهید. هم چنین نکات کلیدی خرید خط زن ها را در نظر بگیرید. سپس آن را خریداری کنید. این مسائل به شرح زیر می باشد:

  • بررسی تیغه‌ های موجود در خط زن.
  • بررسی منبع تغذیه.
  • بررسی طراحی بدنه ماشین اصلاح.
  • بررسی قابلیت ضد آب بودن دستگاه.
  • بررسی قیمت ماشین.

تیغه‌ های خط زن

مهم ترین قسمت یک ماشین اصلاح را تیغه‌ های آن تشکیل می دهند. تیغه‌ های موجود در این محصولات در انواع مختلفی قابل مشاهده هستند. برخی از آن‌ها به صورت ثابت می‌ باشند. برخی نیز به صورت متحرک هستند. متریال ساخت این تیغه‌ ها نیز بسیار مهم است. باید ماشین اصلاحی انتخاب شود که تیغه‌ های آن مقاومت بسیار بالایی داشته باشند.

تیغه‌ های ثابت معمولا از جنس فولاد بهره می‌ برند. تیغه‌ های متحرک از جنس سرامیکی می‌ باشند. ماشین‌ های اصلاحی که دارای تیغه‌ های سرامیکی هستند تیز تر می‌ باشند. به همین دلیل یک اصلاح با سرعت بالاتر را به انجام می‌ رسانند. اما ممکن است با برخورد با زمین صدمه ببینند. به همین خاطر امکان استفاده از آن‌ ها از بین برود.

منبع تغذیه خط زن

خط زن های موجود در بازار به دو شیوه انرژی مورد نیاز خود را تامین می‌ کنند. برخی از آن‌ ها به شیوه بی‌سیم ( باتری قابل شارژ ) و برخی دیگر به شیوه باسیم ( برق مستقیم شهری ).

خط زن هایی که به شیوه بی‌سیم یعنی به وسیله باتری‌ های قابل شارژ مورد استفاده قرار می‌ گیرند محدود به مکان خاصی نیستند. می توان در هر جایی از آن‌ ها استفاده کرد. نوع این باتری‌ ها نیز متفاوت است. برخی از آن‌ ها از نوع لیتیوم یونی هستند. برخی از آن‌ ها نیز از نوع نیکل می‌ باشند. در متعادل‌ ترین حالت پس از شارژ این باتری‌ ها، می‌ توان از آن‌ ها به مدت یک ساعت استفاده نمود.

حال دسته دوم خط زن هایی هستند که به شیوه باسیم انرژی خود را تامین می‌ نمایند. این دستگاه‌ ها برای انجام فعالیت از برق مستقیم شهری استفاده می‌ کنند و با سرعت بالاتری به اصلاح صورت شما می‌ پردازند. این محصولات نسبت به خط زن های بی‌سیم از طول عمر بالاتری بهره می‌ برند.

طراحی بدنه خط زن

یکی دیگر از نکاتی که به هنگام خرید خط زن ها باید مورد بررسی قرار بگیرد طراحی بدنه موجود در دستگاه می باشد. این بدنه باید به شکل بسیار شیک و زیبا طراحی شده باشد. در کنار آن باید استفاده از آن را به ساده ترین شکل ممکن تبدیل نماید تا زمان کمتری صرف اصلاح شود. این امر باعث جلوگیری از خسته شده می شود. هم چنین یک اصلاح با کیفیت را برای شما به وجود می آورد.

علاوه بر ظراحی ظاهری باید به وزن خط زن نیز توجه شود. سعی کنید یکی از ماشین های اصلاحی را انتخاب کنید که وزن کم تری داشته باشد تا به هنگام استفاده از آن مشکلی پیش نیاید. هم چنین حمل و جا به جایی آن نیز راحت تر باشد.

قابلیت ضد آب بودن خط زن

یکی از قابلیت های بسیار مهمی که باید در یک ماشین اصلاح وجود داشته باشد قابلیت ضد آب بودن آن می باشد. این قابلیت باعث می شود تا به راحتی بتوان از آن در مکان هایی همانند حمام استفاده کرد. هم چنین امکان اصلاح را به صورت خشک و نر فراهم می نماید. این قابلیت باعث می شود تا سرعت اصلاح نیز بالاتر رود. چرا که اصلاح پوست نرم و نمناک راحت تر از خشک است. هم چنین باعث افزایش کیفیت اصلاح نیز خواهد شد.

قیمت ماشین اصلاح

می توان گفت که شما می توانید بر اساس بودجه ای که دارید ماشین اصلاح خود را انتخاب کنید. ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت بالاتر محصول بیانگر کیفیت بالای آن نیست. هم چنین قیمت پایین آن نیز بی کیفیتی آن را نشان نمی دهد. پس باید در کنار قیمت مسائل دیگر را نیز مورد بررسی قرار دهید.

مزایای استفاده از ماشین اصلاح خط زن

خرید خط زن ها و استفاده از آن ها مزیت های بسیار زیادی را برای کاربران دارد. این مزیت ها شامل مواردی است که در ادامه بیان خواهیم کرد.

مانع از تحریکات پوستی می شود

به وجود آمدن حساسیت های پوستی در افرادی که ریش های آن ها به صورت بلند تر می باشد بیشتر مشاهده می شود. برای از بین بردن این مشکل می توانید از ماشین های خط زن استفاده کنید. روزانه به اصلاح ریش های خود بپردازید تا از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

مانع از به وجود آمدن میکروب ها و باکتری ها می شود

یکی دیگر از مزیت های استفاده از خط زن ها حفظ سلامت و بهداشت می باشد. قطعا اگر ریش های صورت به صورت کوتاه باشند امکان به وجود آمدن میکروب ها و باکتری ها نیز کم خواهد شد.

زیبایی ظاهری هر فردی را به وجود می آورد

قطعا داشتن صورتی صاف و بدون مو باعث افزایش زیبایی و آراستگی هر فردی می شود. با خرید صفر زن می توان به اصلاح مو های صورت پرداخت و این زیبایی را دو چندان نمود.

بهترین برند ها

برند های بسیار زیادی از زمان های گذشته تا به امروز فعالیت های خود را در زمینه تولید خط زن ها شروع کرده اند. محصولات تولیدی برخی از این برند ها به معنای واقعی کلمه از کیفیت بسیار بالایی بهره می برند. هم چنین طول عمر بسیار زیادی دارند. همین کیفیت باعث می شود تا مجبور نباشید که به طور دائم به فکر خرید یک دستگاه جدید باشید و با یک بار خرید می توانید چند سال از آن بهره ببرید. برخی از این برند ها شامل موارد زیر می باشند:

  • فیلیپس
  • رمینگتون
  • موزر
  • پاناسونیک
  • پرومکس
  • شیائومی
  • جیمی
  • براون

کلام آخر

سعی ما بر این بود تا در این مقاله به طور کامل نکات کلیدی خرید خط زن ها را برای شما بیان کنیم. تا بتوانید بر اساس آن ها بهترین انتخاب را داشته باشید. هم چنین بتوانید یک اصلاح فوق العاده را تجربه کنید. امید است تا با به کارگیری این نکات یک محصول مناسب را برگزینید.

جهت اطلاع از تخفیف های سایت دیاناکالا و دریافت کد تخفیف به اینستاگرام و تلگرام ما مراجعه کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *