دیانامگ

آیا جاروبرقی بوش pro next 2 اصلی است؟

آیا جاروبرقی بوش pro next 2 اصلی است؟

آیا جاروبرقی بوش pro next 2 اصلی است؟

در برخی مواقع پیش می آید که یک مصرف کننده به فروشگاه مراجعه می نماید و این سوال که آیا جاروبرقی بوش pro next 2 اصلی است یا نه ؟! را می پرسد. حال ما برای آن که جواب این سوال را بدهیم می خواهیم راه های تشخیص را برای شما بیان کنیم.

می توان گفت که یکی از برند های بسیار محبوبی که در زمینه تولید جاروبرقی ها فعال است برند بوش می باشد. محصولات تولیدی این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. همین کیفیت افزایش چند برابری کاربران آن را به همراه دارد. به خاطر همین محبوبیت، کمپانی های زیادی در تلاش اند تا محصولات تقلبی را با نام این برند طراحی کنند تا بتوانند آن ها را به فروش برسانند و به در آمد بسیار بالایی برسند. پس برای آن که به دام چنین کلاهبردارانی نیفتید باید در ابتدا با راه های تشخیص محصول تقلبی با اصل آسنا شوید و سپس به خرید محصول اقدام کنید. پس در این مقاله با همراه باشید تا این نکات را برای شما شرح دهیم.

راه های تشخیص جاروبرقی بوش pro next 2 اصلی از تقلبی

با توجه به این که امروزه استفاده از این دسته از محصولات افزایش یافته است شاهد آن خواهید بود که برخی از محصولات تقلبی تولید و وارد بازار شوند. اما خریداران ایرانی همیشه به دنبال تهیه با کیفیت ترین و اصل ترین کالا ها هستند. به همین منظور نیاز است تا با روش های مختلف تشخیص محصول تقلبی با اصلی آشنا شوند تا بتوانند یک انتخاب درست را انجام دهند. حال می توان گفت که اولین قدم برای رسیدن به محصولات اصل و با کیفیت خرید از فروشگاه های شناخته شده می باشد. این روش احتمال خرید محصول تقلبی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

نا گفته نماند که برخی از روش های تشخیص جنس اصل از تقلبی در همه محصولات یکسان می باشد و از طریق این نشانه ها می توان فهمید که محصول تقلبی است یا خیر. برای مثال نبود کارتن و بسته بندی درست و مناسب بیانگر این موضوع می باشد و اغلب فروشندگان با توجیه های خاص خود قصد دارند این موضوع را نادیده بگیرند تا بتوانند آن محصول را به شما بفروشند. ولی یادتان باشد که هرگز فریب چنین افرادی را نخورید و همیشه یک محصول با بسته بندی درست و مناسب را خریداری کنید تا مشکلی برای شما و خریدتان پیش نیاید.

حال سایر راه های تشخیص این که آیا جاروبرقی بوش pro next 2 اصلی است؟ یا خیر به شرح زیر می باشد:

راه اول تشخیص جاروبرقی بوش pro next 2 اصلی از تقلبی

راه حل اولی که برای تشخیص جاروبرقی بوش pro next 2 وجود دارد آن است که به قیمت آن توجه کنید. معمولا محصولات تقلبی قیمت پایین تری دارند و این را زمانی می توانید متوجه شوید که فروشنده قصد دارد به روش های مختلف به شما بفهماند که جنسی که به شما می فروشد از سایر فروشگاه ها ارزان قیمت تر است.

راه دوم، تشخیص به وسیله جستجوی کدهای مرسوم

حال ممکن است شرایطی پیش بیاید که امکان تشخیص اصل و تقلبی بودن محصول از بسته بندی، ظاهر و برچسب‌ها وجود نداشته باشد. در چنین شرایطی می توانید از یک روش عملی تر استفاده کنید. این روش بسیار مناسب است و کاملا به تایید رسیده است. به این صورت که محصولات تولید شده توسط برند بوش از یک کد با عنوان E.Nr برخوردارند. این کد بیانگر شماره مدل دستگاه می باشد. در کنار این کد یک کد دیگر نیز قرار دارد که به شکل FD می باشد این کد بیانگر  تاریخ تولید محصول است. به کمک این کد ها می توانید اصل و تقلبی بودن جاروبرقی و یا هر محصول دیگری از برند بوش را مشخص کنید. برای تشخیص به این روش می توانید مراحل زیر را انجام دهید.

  • در ابتدا باید از بودن این دو کد بر روی بسته بندی  جاروبرقی بوش pro next 2 مطمئن شوید. اگر به طور کامل خبری از این دو کد نبود قطعا این محصول تقلبی است.
  • حال در صورت یافتن این دو کد باید آن ها در سایت بوش جست و جو کنید تا بفهمید که آیا محصولی با چنین شماره ای وجود دارد یا نه. اگر آری جاروبرقی اصل می باشد. اگر نه که محصول منتخب شما جنس تقلبی است.
  • حال تصویر این محصول برای شما به نمایش گذاشته می شود.
  •  حال دو مدل موجود را بررسی نمایید. در صورت یکی بودن می توان به این نتیجه رسید که محصول اصل است و اگر دو محصول با یکدیگر مغایرت داشت نتیجه بر عکس است و محصول مورد نظر تقلبی است.

راه سوم، تشخیص از طریق گارانتی

یکی از راه های بسیار ساده ای که به وسیله آن می توان یک محصول اصل و اورجینال را خریداری کرد، تهیه جاروبرقی از فروشگاه های معتبری است که گارانتی اصل را به همراه دارند. با وجود چنین گارانتی هایی به راحتی هر چه تمام تر می توانید محصول را خریداری کرده و به استفاده از آن بپردازید. حال اگر قصد دارید جاروبرقی بوش pro next 2 اصلی را بدون گارانتی تهیه کنید و قیمت کمتری را در حین خرید پرداخت کنید باید مواردی را نیز در نظر بگیرید که بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر این باید به این نکته توجه داشته باشید که گارانتی هایی که در کنار برخی از محصولات قاچاق مشاهده می شوند کاملا نامعتبر هستند و هیچ گونه کارآیی ندارند و فقط برای آن که اعتماد مخاطب را جلب کنند از آن ها استفاده می شود.

سخن پایانی در رابطه با این که آیا جاروبرقی بوش pro next 2 اصلی است؟

با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد به راحتی هر چه نمام تر می توانید به تشخیص جاروبرقی بوش pro next 2 اصلی از تقلبی بپردازید. با این روش ها از دام محصولات تقلبی بسیار زیادی که در بازار مشاهده می شود در امان خواهید بود و دیگر هیچ گونه نگرانی در مقابل خرید آن ها نخواهید داشت. فقط نکته مهم و اساسی آن است که به هنگام خرید محصول اطلاعات خود را تا حد ممکن بالا ببرید تا بتوانید تمام این اطلاعات را پیاده سازی کنید و محصول اصلی را از تقلبی تشخیص دهید. هم چنین خرید از فروشگاه های معتبر را از یاد نبرید.

جهت اطلاع از تخفیف های سایت دیاناکالا و دریافت کد تخفیف به اینستاگرام و تلگرام ما مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *