دیانامگ

آیا همزن صنعتی پروفی کوک 1096 اصلی است؟

آیا همزن صنعتی پروفی کوک 1096 اصلی است؟

در دنیای امروز به دلیل افزایش قیمت کالا های وارداتی و درآمد بسیار پایین افراد، وجود کالا های تقلبی از قبل افزایش چشمگیری یافته است و به چشم دیده می شود. تشخیص چنین محصولاتی در نگاه اول کار دشواری خواهد بود ولی با کمی تحقیق و بررسی قابل تشخیص هستند. در این بین افرادی نیز مشاهده می شوند که راضی می شوند تا مبلغ کمتری پرداخت کنند و یک محصول بی کیفیت را خریداری نمایند. حال افرادی نیز هستند که از این موضوع سو استفاده می کنند و این محصولات تقلبی را با قیمت بیشتری می فروشند و به آن ها عنوان اصل می دهند. به دلیل وجود چنین شرایطی نیاز است تا فرد قبل از خرید به بررسی کامل محصول بپردازد. حال در این مقاله نیز می خواهیم بدانیم که آیا همزن صنعتی پروفی کوک 1096 اصلی است؟ یا خیر؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.

آیا همزن صنعتی پروفی کوک 1096 اصلی است؟

راه های تشخیص همزن اصل از تقلبی کدام است؟!

برند محصول:

راه حلی که در ابتدا می توان به آن اشاره کرد نام برند محصول می باشد. گاهی در برند های تقلبی این نام به شکل های دیگری نوشته می شود. پس به نام آن دقت کنید.

می توان گفت این تقلبی بودن معمولا در برند هایی اتفاق می افتد که بسیار معروف هستند و در بین افراد جا افتاده اند. حال این مشکل در برند های متفرقه دیده نمی شود. پس این نکته را نیز در نظر داشته باشید.

کارتن بسته بندی همزن:

نکته دیگری که برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن یک همزن می توان به آن اشاره کرد کارتن به کار برده شده جهت بسته بندی دستگاه می باشد. اگر دقت کرده باشید خواهید دید که کارتن محصولات اصل با کارتن محصولات تقلبی متفاوت است. این مورد در همزن صنعتی پروفی کوک 1096 اصل نیز قابل مشاهده است.

قالب و کیفیت محصول:

و اما مورد دیگری که می توان به کمک آن به این سوال جواب داد که آیا همزن صنعتی پروفی کوک 1096 اصلی است؟ یا نه ؟! توجه به قالب و کیفیت محصول می باشد. محصولاتی که اصل هستند تفاوت های بسیار زیادی از نظر کیفیت با محصولات تقلبی دارند. این تفاوت ها به چشم دیده می شود و قابل مشاهده است.

به عنوان مثال همزن صنعتی پروفی کوک 1096 دارای یک قالب کاملا متفاوت با مدل تقلبی خود می باشد. این محصول اصلی از توان بالاتری نسبت به مدل تقلبی خود برخوردار است. هم چنین نحوه کارکرد آن نیز کاملا متفاوت است. علاوه بر این ها عمر دستگاه های تقلبی بسیار پایین است و پس از مدتی کارآیی خود را از دست می دهند. هم چنین متریال های به کار برده شده در آن ها نیز بسیار بی کیفیت است که باعث می شود تا از ظاهر آن نیز به این موضوع پی برد. چرا که همزن تقلبی، آن درخشندگی را ندارد و جلب توجه نمی کند.

مدل و مشخصات همزن:

یکی دیگر از راه هایی که می توان به سوال آیا همزن صنعتی پروفی کوک 1096 اصلی است؟ یا خیر؟ پاسخ داد مدل و مشخصات دستگاه می باشد. برای استفاده از این روش می توان نام محصول و یا کد موجود بر روی بسته بندی دستگاه را در سایت خود برند جستجو کنید و با بررسی مشخصات ثبت شده و مشخصات روی محصول از اصل یا تقلبی بودن آن اطمینان پیدا کنید.

برچسب های موجود در همزن:

محصولات اصل موجود در بازار همانند همزن صنعتی پروفی کوک 1096 از دفترچه های راهنما برخوردارند. این محصولات در کنار خود دارای گارانتی می باشند. پس محصولی که شامل دفترچه راهنما و گارانتی باشد احتمال کمتری برای تقلبی بودن آن وجود دارد. به عنوان مثال در ایالات متحده آمریکا بر روی محصولات علامت ETL و در اروپا علامت CE مشاهده می شود. این علامت ها بیانگر اصل بودن محصول انتخابی می باشد. پس این موضوع را دست کم نگیرید.

اما به طور کلی می توان گفت که وجود چنین بر چسب ها و ضمانت نامه هایی دلیل بر آن نیست که شما به هنگام خرید محصول دقت نکنید و فقط به این دو نکته توجه کنید. چرا که در برخی شرایط امکان سو استفاده از چنین موضوع هایی نیز وجود دارد و ممکن است از این طریق باعث فریب شما شوند.

اقلام همراه:

گفته می شود که یک همزن اصل از لوازم جانبی بهره می برد. به این صورت که ممکن است کارخانه تولید کننده تیغه ها، پره ها و کاسه ها و … مختلفی را به همراه این محصول ارائه دهد. این موضوع می تواند یکی از نمونه های مهم در شناخت اصل بودن یا تقلبی بودن محصول باشد. حال در همزن صنعتی پروفی کوک 1096 نیز این لوازم جانبی مشاهده می شود. این لوازم شامل سری همزن، خمیر زن، درپوش محافظ و … می باشد.

آیا همزن صنعتی پروفی کوک 1096 اصلی است؟

بارکد های بسته بندی:

به کمک یک نرم افزار که برای کار بار کد خوانی طراحی شده است می توان یک دستگاه بارکد خوان ساخت. به کمک این برنامه می توانید نام کشور سازنده همزن یا هر محصول دیگری را بیابید و اصل یا تقلبی بودن آن را مشخص کنید. این نرم افزار scan نام دارد که به شما کمک می کند تا بارکد های تقلبی را بشناسید و در نهایت به تقلبی بودن محصول پی ببرید. این نرم افزار می تواند یک کمک بسیار بزرگ برای شما باشد و خریدتان را راحت تر کند. این نرم افزار قابلیت بسیار بالایی دارد. افراد بسیار زیادی از آن استفاده می کنند و رضایت کامل و صد در صدی دارند.

دیدگاه مردم نسبت به جنس فیک

حال که در رابطه با پاسخ به سوال آیا همزن صنعتی پروفی کوک 1096 اصلی است؟ یا خیر؟ مواردی را مورد بررسی قرار دادیم می خواهیم بدانیم که دیدگاه کلی مردم نسبت به جنس فیک چیست؟

مردم به این دسته از محصولات دیدگاه منفی دارند. به دلیل وجود این دیدگاه این دسته از محصولات به صورت غیر قانونی در میان اجناس اصل قرار داده می شوند. این موضوع به قدری گسترش یافته است که گاهی فروشندگان محصولات اصل نیز به مشکل بر می خورند. چرا که مردم دیگر نمی توانند اطمینان کنند در نتیجه به طور کل آن محصول را خریداری نمی کنند.

این دیدگاه به نسل های بعدی نیز انتقال می یابد که باعث از بین رفتن فروش محصولات اصل خواهند شد. وجود محصولات فیک و بی کیفیت دیدگاه کلی مردم را به تمامی محصولات تغییر می دهند و نوعی بد بینی را در جامعه ایجاد می کنند.

سخن پایانی در رابطه با مقاله آیا همزن صنعتی پروفی کوک 1096 اصلی است؟ یا خیر؟

تمامی نکات کلیدی خرید یک همزن اصل بیان شد. با مقایسه این نکات با همزن صنعتی پروفی کوک 1096 می توانید به این نتیجه برسید که این محصول کاملا اصل است. از کیفیت بالایی برخوردار است. می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد.

به جز همزن صنعتی پروفی کوک 1096، به هنگام خرید هر محصول دیگری نیز این نکات را مورد بررسی قرار دهید. تا بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

جهت اطلاع از تخفیف های سایت دیاناکالا و دریافت کد تخفیف به اینستاگرام و تلگرام ما مراجعه کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *