دیانامگ

آیا پلوپز بوش fx-06 اصلی است؟

آیا پلوپز بوش fx-06 اصلی است؟

امروزه در فرآیند آشپزی استفاده از لوازم برقی از ضروریات به حساب می آید. برنج بخش ثابت سفره ما ایرانی ها می باشد. پلوپز 50 کاره بوش fx-06 یکی از بهترین و پر طرفدار ترین لوازم برقی آشپزخانه است. در این مطلب از سایت دیاناکالا با شما درباره ویژگی های خرید پلوپز بوش fx-06 صحبت خواهیم کرد. پس این مطلب را از دست ندهید.

پلوپز از بهترین وسایل پخت برنج

یکی از وسایلی که در بیشتر خانه ها دیده می شود پلوپز های برقی است. این دستگاه پر کاربرد بهترین وسیله برای پختن برنج در سریع ترین زمان می باشد. پلوپز بسیار مناسب افراد شاغل است چون زمان کمتری را صرف آماده کردن غذا می کنند. برخی از پلوپز های جدید دارای تایمر هستند و پس از اتمام پخت به صورت اتوماتیک خاموش می شوند.

تنوع زیاد ویژگی ها و امکانات در انواع پلوپز، آن ها را از یکدیگر متمایز می کند. پلوپزها از نظر قدرت، شکل ظاهری، سیستم کنترل درجه حرارت و همچنین ظرفیت دارای تنوع و مدل های مختلفی هستند.

نکات خرید پلوپز بوش fx-06

برای انتخاب و خرید پلوپز مناسب باید نکات و معیار هایی را مد نظر داشت. پلوپز ۵۰ کاره بوش مدل FX-06 یکی از کامل ترین وسایل برای پخت برنج است. که توسط شرکت آلمانی با سابقه عالی در زمینه تولید لوازم خانگی ساخته شده است. و از نظر کیفیت و کارایی فوق العاده عالی است.  این مدل پلوپز بوش دارای ۵۰ برنامه آشپزی است. و کمک بسیار خوبی برای انجام یک آشپزی فوق العاده و تهیه غذاهای عالی در کمترین زمان می باشد. کار با این دستگاه با کیفیت، بسیار آسان است. در ادامه قابلیت های زیاد این مدل پلوپز بوش را بیان خواهیم کرد.

ظرفیت و اندازه پلوپز بوش مدل fx-06

اولین و مهمترین ویژگی هر پلوپزی، تعداد اعضای خانواده و میزان استفاده از دستگاه است. ظرفیت دیگ پلوپز بوش fx-06، حدود ۵ لیتر بوده و بسیار جادار است. این مدل پلوپز بوش می تواند برای ۱۲ نفر برنج پخت نماید.

پلوپز 50 کاره بوش fx-06

قابلیت پلوپز بوش fx-06

پلوپز بوش fx-06 یکی از محصولات کاربرد شرکت بوش محسوب می شود. این دستگاه قابلیت های زیادی در پخت انواع مواد غذایی را دارد. مهمترین قابلیت های این پلوپز، پخت برنج، پخت کیک، سوپ، پیتزا، بخارپز، هواپز و باز گرم کن می باشد. قابلیت پخت بسیاری از غذاها را دارد.

شما می توانید از این پلوپز ۵۰ کاره برای آماده کردن خورشت، پاستا، دسر، فرنی، ته دیگ، ته چین استفاده کنید. این پلوپز قابلیت انجام کارهایی مانند تفت دهی، ماست بندی، سرخ کن، آرام پز، گرم نگهدار را دارد. بریان کن، بیکن پز و بسیاری قابلیت دیگر از ویژگی های این دستگاه بی نظیر است. با خرید پلوپز بوش fx -06 تمام نیازهای شما برای آشپزی به راحتی و سرعت برطرف می شود.

استفاده آسان

طرز کار پلوپز 50 کاره بوش fx-06 نیز بسیار آسان است. و تنها کافیست مواد مورد نیاز را داخل دیگ ریخته. و از روی منو، گزینه مناسب روش پخت را انتخاب و کلید پخت را فشار دهید. سپس سرعت پخت غذا را با چند کلید که در پایین پنل قرار دارد، انتخاب نمایید. حالا با خیال راحت به سایر کارهایتان بپردازید. چون دستگاه به طور اتوماتیک در زمان موردنظر خاموش خواهد شد.

بدنه پلوپز بوش fx-۰۶

این پلوپز بسیار با کیفیت بوده و بدنه مستحکمی دارد که نشان دهنده مقاومت بالای آن است.

جنس دیگ پلوپز

جنس دیگ پلوپز ۵۰ کاره بوش، تفلون نسوز و نچسب است. و مانع چسبیدن برنج شده و در زمان سرو نیز برنج پخته براحتی از ظرف جدا می‌شود. روکش نچسب ظرف پلوپز بوش مدل FX-06 ته دیگ بسیار باکیفیت و لذیذی را برای شما آماده می کند. و همچنین شستشو و تمیز کردن آن را آسان می کند.

صفحه نمایش

پلوپز بوش fx-06 دارای صفحه نمایشگر دیجیتال لمسی بوده که در ضمن زیبایی کاربردهای زیادی دارد. شما می توانید با استفاده از این پنل، بسیار راحت با دکمه های لمسی آن کار کنید. با لمس دکمه منو دستگاه، قادر خواهید بود، برنامه پخت غذای موردنظر خود را انتخاب نمایید. با خرید پلوپز بوش fx -06 می توانید دستگاه را روشن و خاموش کنید یا تایمر برنامه را تنظیم کنید. صفحه نمایش این پلوپز شامل دکمه تعیین درجه حرارت، زمان پخت و نوع پخت است.

قابلیت شستشو و تمیزکاری

دیگ داخلی پلوپز ۵۰ کاره بوش مدل FX-06 قابلیت جدا شدن را دارد. و می توانید به راحتی آن را با دست یا در ماشین ظرفشویی بشویید. قسمت بیرونی دستگاه نیز را نی می توانید به آسانی با یک دستمال و شوینده ساده تمیز کنید.

سیستم گرمکن

پلوپز بوش fx-06 دارای سیستم گرمکن است. این قابلیت دستگاه این امکان را به فرد می دهد. که بدون اینکه غذا بیش از حد پخته شود، تغییر طعم و یا بسوزد، آن را تا زمان سرو دیگر، گرم نگه دارد. قابلیت گرم نگه دار این وسیله تا 12 ساعت قابل تنظیم می باشد.

تایمر و برنامه پخت

با خرید پلوپز بوش fx -06 قابلیت تنظیم تایمر و زمان سنج را دارید که برای افراد شاغل بسیار عالی است. به این ترتیب می توان برنج یا مواد غذا را از قبل داخل پلوپز بریزید و زمان آن را تنظیم کنید. و زمانی که به خانه بر می گردید غذای شما آماده شده است. وجود تایمر و برنامه پخت این امکان را می دهد که بدون حضور شما هم دستگاه شروع به کار کند. زمان سنج دستگاه تا ۲۴ ساعت قابل تنظیم است.

پلوپز 50 کاره بوش fx-06

توان مصرفی دستگاه پلوپز بوش fx-06 در حدود 1200 وات است. و به دلیل اینکه ۵۰ برنامه پخت غذا دارد، به پلوپز ۵۰ کاره معروف است. از جمله غذا هایی که قابل پخت در پلوپز ۵۰ کاره بوش fx-06 می توان به گوشت، سبزیجات، انواع خورش و حتی کیک اشاره کرد.

با خرید پلوپز بوش fx -06 می توانید از حالت بخار پز دستگاه نیز استفاده نمایید. و مواد غذایی را در بهترین حالت با روشی سالم طبخ کنید تا ارزش غذایی آن حفظ شود. همچنین این دستگاه مجهز به سیستم کنترل بخار است که به راحتی می توانید غذاهای خود را بخارپز کنید. و اندازه بخار را نیز بر اساس مواد غذایی تعیین نمایید.

خرید پلوپز بوش fx -06

سیستم عیب یابی پلوپز بوش fx-06

سیستم هوشمند عیب یابی یکی از ویژگی های منحصر بفرد پلوپز 50 کاره بوش fx-06 می باشد. این دستگاه می تواند در زمان انتخاب برنامه یا هر گزینه نادرست. که با سیستم سازگار نباشد و یا تعریف شده نباشد اخطار دهد.

قابلیت های دیگر و لوازم جانبی

پلوپز بوش fx-06 دارای سیستم محافظت از دستگاه در برابر حرارت و محدوده ولتاژ را دارد.

این دستگاه دارای وسایل همراه، از جمله سبد بخارپزی، پیمانه مدرج، کفگیر نسوز، ملاقه، کابل برق، دفترچه راهنما می باشد. این کفگیر جنس خاصی دارد و بهترین وسیله برای دیگ دستگاه می باشد. پلوپز 50 کاره بوش fx-06 دارای یک دسته سبدی است که حمل و جابجایی آن را آسان می کند.

کلام آخر

پلوپز بوش fx-06 دستگاهی بی نظیر دارای بسته بندی اصل و اورجینال بوده و انتخابی هوشمندانه برای خانه و یا هدیه می باشد. بر روی جعبه دستگاه، لیبل و بر روی محصول ساخت آلمان درج شده است. کیفیت این محصول بی نظیر بوده و بهترین انتخاب برای آشپزهای حرفه‌ای است. برای بررسی و خرید پلوپز بوش fx-06 می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی دیاناکالا مراجعه فرمایید. لازم به توضیح می باشد که امکان ارسال کالا به سراسر کشور در این فروشگاه آنلاین ممکن می باشد.

جهت اطلاع از تخفیف های سایت دیاناکالا و دریافت کد تخفیف به اینستاگرام و تلگرام ما مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *