دیانامگ

بررسی بخارشوی کارچر و ارزش خرید آن

بررسی بخارشوی کارچر و ارزش خرید آن

کارچر (Karcher) یک برند آلمانی است که محصولات باکیفیت تولید می کند. از محصولات محبوب این برند در بازار ایران، بخارشو‌های خانگی است که طرفداران زیادی دارد. مهمترین نکته برای خرید بخارشوی های کارچر این است که محصولات این برند برخلاف بسیاری از برند ها که ساخت یا مونتاژ چین می باشند، این برند محصولات خود را در کشور آلمان و با بهترین کیفیت تولید می کند. بنابراین محصولات این برند را می توانید با خیال راحت تهیه کنید. تمامی محصولات کمپانی بزرگ آلمانی کارچر متناسب با استانداردهای جهانی تولید می شود. شرکت کارچر در سال 1935 میلادی فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید وسایل نظافت آغاز کرده است. سطح کیفی این برند در دنیا معروف بوده و محصولات تضمین شده ای دارد. پس می توان گفت که اگر قصد خرید یک بخارشوی خوب را دارید، محصولات این برند می تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. با ما همراه باشید تا در این مقاله به بررسی بخارشوی کارچر و ارزش خرید آن می پردازیم.

تعریف دستگاه بخارشوی

بخارشوی دستگاهی است که شما می توانید با استفاده از آن، به راحتی سطوحی مانند فرش و موکت و سرامیک و … را تمیز کنید. در زمان های گذشته برای شستشوی سطوح مختلف از یک سطل آب و یک تی و یک ماده شوینده استفاده می کردند. اما امروزه با پیشرفت لوازم خانگی و با کمک دستگاه کوچک و قابل حملی به نام  بخارشوی می توان به راحتی حجم زیادی از سطوح را با کمک بخار تمیز کرد. همراه این دستگاه لوازم جانبی مختلفی عرضه می شود که به راحتی به قسمت های مختلف منزل می توان دسترسی پیدا کرد و همه جا را به راحتی تمیز کرد. با کمک این دستگاه می توان در انرژی و مواد شوینده و هزینه ها صرفه جویی کرد. همچنیناین دستگاه توان تمیزکنندگی بسیار بالایی دارد.

عملکرد بخارشوی کارچر

عملکرد بخارشوی کارچر به این صورت است که بخار آب با مواد شوینده مختلف ترکیب می شود و با مکش بالا باعث نظافت انواع سطوح خواهد شد. در حقیقت مولکول های بخار به گرد و غبار و لکه های سطوح حمله می کند و آن ها را از بین می برد. در واقع بخارشوی ها یک سیستم گرمایش درونی دارند که آب را به بخار با دمای بالا تبدیل می کنند. بخارشوی کارچر مثل اکثر بخارشوی ها، دمای آب را تا 200 درجه فارنهایت افزایش داده  که این کار منجر به از بین رفتن 99% میکروب ها و باکتری ها سطوح مختلف می شود. از این بخارشوی علاوه بر تمیز کردن سطوح مختلف برای صاف کردن چروک پرده و آب کردن چسب کاغذ دیواری هم استفاده می شود.

 

مزایای بخارشوی کارچر

بخار شوی دارای مزایای زیادی است. از کاربرد بخارشوی گرفته تا اهمیت وجود آن در هر خانه ای  بر کسی پوشیده نیست. از کارایی های مهم این دستگاه می توان به  پاک کردن لکه ها و ذره های چربی از سطوح، پاک کردن سرامیک های کف و سنگ های دیوار و شیشه ها، نظافت راحت داخل خودرو و براق کردن زیورآلات طلا  اشاره کرد. اما از اهمیت وجود این دستگاه می توان موارد زیر را ذکر کرد:

  • استفاده راحت از این دستگاه به خاطر وزن کم و توان بالایی که دارد.
  • صرفه جویی در وقت و هزینه
  • حفظ و سازگاری با محیط زیست
  • از نظر بهداشتی و بیولوژیکی مناسب بدن انسان
  • امنیت بالای بخارشوی
  • از این دستگاه برای نظافت خانه های دارای بچه کوچک بسیار توصیه شده است. چون از بخار برای نظافت استفاده می شود و از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی گردد.
  • کاربرد این دستگاه برای افرادی که سیستم ایمنی بدن پایین دارند یا آسم یا آلرژی دارند بسیار مناسب است.
  • استفاده از این دستگاه در ماه های آخر بارداری که بدن در حساس ترین حالت خود است، پیشنهاد شده است.

بررسی بخارشوی کارچر

بخارشوی کارچر دارای تنوع زیادی است. از این دستگاه برای تمیز کردن هر خانه با هر متراژی می توان استفاده کرد. به عنوان مثال برای خانه های با متراژ بزرگ مدل های SC4 و SC5 کاربردی هستند. چون این محصولات مخزن بزرگی دارند و البته نسبتا گران هم هستند. اگر خانه بزرگی دارید و قیمت بخارشوی هم  برای شما مهم است. بهترین محصولی که توصیه می شود که هم به نسبت قیمت پایینی دارد و همچنین قدرت بالایی دارد، بخارشوی کارچر مدل SC3 است.

در بررسی بخارشوی کارچر و ارزش خرید آن می توان گفت که بخار آن در درون بویلر تولید می شود و توسط نازل از آن خارج خواهد شد. بخار تولید شده توسط بخار شوی فقط 5% آب می باشد. به عبارت دیگر بخار تولید شده توسط این دستگاه، حتی از هوایی که تنفس می کنیم نیز خشک تر است. این بخار شوی تا %99.99 باکتری و جرم ها را از بین می برد. بنابراین در خرید بخارشوی خانگی کارچر تردید نداشته باشید.

بررسی بخارشوی کارچر و ارزش خرید آن

بررسی بخارشوی کارچر و ارزش خرید آن

مشخصات مهم در خرید بخارشوی کارچر

در بررسی بخارشوی کارچر و ارزش خرید آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظرفیت دستگاه

اولین مشخصه مهم بخارشوی ظرفیت آن است. بیشتر بخارشوی های موجود در بازار ظرفیت معادل 300 میلی لیتر تا 3 لیتر دارند. اگر میزان ظرفیت دستگاه کمتر از این مقدار معمول باشد بهتر است بخارشویی خریداری کنید که امکان افزودن آب در حین کار را داشته باشد.

توان دستگاه

توان در دستگاه بخارشوی، قدرت محصول در ایجاد بخار است. برای مصرف خانگی این محصول، توان مصرفی حدود 1500 تا 2000 وات نیاز می باشد. همچنین محصولاتی که 2 تا 5 بار قدرت فشار دارند، برای استفاده در محصولات خانگی گزینه مناسبی هستند.

اندازه و مدل سری‌ها

سری ها هر کدام عملکرد مختلفی دارند. شما باید هدف از خرید این دستگاه را بدانید تا بتوانید متناسب با آن خرید درستی داشته باشید.

بررسی بخارشوی کارچر و ارزش خرید آن

بررسی بخارشوی کارچر و ارزش خرید آن

وزن دستگاه

یکی از ویژگی های مهم بخارشوی که خیلی از کاربران نسبت به آن بی تفاوت هستند، وزن بخارشوی است. قبل از خرید دستگاه بخارشوی بهتر است حتما دستگاه را دست گرفته و وزن آن را در نظر داشته باشید.

کلید تنظیم میزان بخار

یکی از مشخصات مهم در هنگام خرید، داشتن کلید تنظیم میزان بخار خروجی است. مثلا برای نظافت سطوح چرب، برای تمیزی کامل باید از بخار با بالاترین درجه میزان حرارت استفاده کرد.

سطح ایمنی دستگاه

ایمنی و استاندارد یکی از مواردی مهم در بخارشوی است. چون بخار با دمای بالا باعث ایجاد سوختگی های شدید می شود. پس مدل هایی را انتخاب کنید که  سطح ایمنی بالایی داشته باشد.

پر فروش ترین بخارشوی کارچر در ایران

بخارشوی کرشر مدل  SC 2

این بخارشوی یک دستگاه پیشرفته از برند کارچر است. توان مصرفی آن 1500 وات و گنجایش آب یک لیتری دارد. طراحی این محصول به  رنگ های مشکی و زرد بوده و جنس بدنه از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. این محصول برای حرکت روان و راحت، دارای دو چرخ بزرگ در عقب بدنه و یک چرخ کوچک در زیر بدنه است. همچنین دستگیره ای برای جا به جایی بر روی بدنه تعبیه شده است. سیم برق این دستگاه 4 متر است و تقریبا 2.9 کیلوگرم وزن دارد. از ویژگی مهم این دستگاه تولید بخار در عرض 6.5 دقیقه است.

این دستگاه دو لوله نیم متری دارد که برای زیاد شدن طول لوله بخار و دسترسی به سطوح مرتفع یا نظافت سرامیک کاربرد دارد. این محصول یک پارویی با طراحی منحصر به فرد دارد. در بخش پایینی دستگاه حوله یا پد ویژه قرار گرفته و به وسیله گیره های موجود در طرفین پارویی می توان آن را ثابت کرد. در بخش پشتی محصول  هم محفظه ای برای گذاشتن لوازم مورد نیاز قرار دارد.

یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه، فشار بخار 3.2 بار است. همچنین دستگاه قفل ایمنی کودک دارد. به طور کلی محصول فوق به نسبت امکاناتی که دارد بسیار به صرفه می باشد.

جهت اطلاع از تخفیف های سایت دیاناکالا و دریافت کد تخفیف به اینستاگرام و تلگرام ما مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *