دیانامگ

برند کرکماز و محصولات آن

برند کرکماز و محصولات آن

با توجه به تنوع ظروف آشپزخانه برای پخت و پز، در چند سال اخیر قابلمه های استیل طرفداران زیادی پیدا کرده است. همچنین کاربران برای خرید این نوع  قابلمه ها خیلی وسواس نشان می دهند تا بهترین کیفیت را خریداری کنند. در خرید قابلمه استیلی باید بسیار دقت کرد که کیفیت خوبی داشته باشد تا غذا به آن نچسبد، نسوزد و تغییری در طعم غذا هم ایجاد نکند. از نکات مهم دیگر که هنگام خرید قابلمه های استیل باید مورد توجه قرار بگیرد کفی آن است. کفی قابلمه های استیل باکیفیت از فولاد ساخته شده است، تا حرارت را در خود حفظ کند و منجر به پخت بهتر غذا گردد. یکی از برند هایی که سرویس قابلمه و ماهیتابه های استیل با کیفیت و با طراحی منحصربه فرد تولید می کند و بیشتر افراد در هنگام خرید این نوع قابلمه ها به سراغ آن می روند، برند کرکماز و محصولات آن می باشد.

برند کرکماز از برندهایی است که محصولات بسیار خوبی تولید می کند. بدون تردید این برند در تولید محصولات خود کم کاری نکرده است و از بابت اصالت هم برای کاربران برند اثبات شده ای است. با ما همراه باشید تا بیشتر با برند کرکماز آشنا شویم.

تاریخچه برند کرکماز

اولین بار برند کرکماز در سال ۱۹۷۲ میلادی اولین کارخانه تولید ظروف آشپزخانه را در کشور ترکیه تاسیس کرد. از همان ابتدا هدف اصلی تولید کنندگان این برند، تولید بهترین، جدیدترین، زیباترین و مناسب ترین وسایل آشپزخانه بود. در مدت زمان کوتاهی این برند علاوه بر تولید ظروف آشپزخانه، به سرعت کارخانه تولید لوازم برقی خود را به صف تولیدات خود اضافه کرد.

در طی این 49 سال که از شروع فعالیت این برند گذشته، ظرفیت تولیدی کارخانه ها افزایش یافته است و با توجه به مدرنیزه کردن، حضور این برند در بازارهای جهانی هم  روز به روز در حال افزایش است. امروزه محصولات این برند به بیش از ۱۲۰ کشور در سرتاسر دنیا از قبیل: آلمان، انگلستان، فرانسه، کانادا، ژاپن، چین، کره جنوبی و غیره … صادر می گردد. این برند در سال ۲۰۱۰ به عنوان برترین صادر کننده ترکیه معرفی شده است.

ویژگی های محصولات برند کرکماز

کیفیت محصولات کرکماز از نظر استانداردهای CE، GS، TSE و ISO  کنترل و بررسی می شود. برند کرکماز تلاش دارد از انتخاب مواد اولیه تا طراحی گرفته و از تولید تا بسته بندی، کیفیت را مد نظر داشته باشد تا بتواند رضایت مصرف کنندگان را جلب کند. از ویژگی های مهم این برند پرطرفدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای طراحی زیبا، منحصر به فرد و ایده آل
  • کیفیت تولید بالا مطابق با استانداردهای جهانی
  • طراحی کفه کلیه ظروف استیل، سه لایه بوده که برای مصرف بر روی اجاق های گاز مناسب می باشد.
  • تولید محصولاتی با حفظ بهداشت و سلامت بدن
  • استفاده از آلومینیوم خالص جهت انتقال حرارت یکسان در ظروف تولید شده
  • استفاده از استیل ضد زنگ نوع ۳۰۴ کروم در محصولات خود
  • استفاده از نیکل ۱۸/۱۰ که به عنوان برترین مواد اولیه موجود در جهان برای دوام بیشتر است.

محصولات برند  کرکماز

در اوایل فعالیت، این کمپانی فقط محصولات و لوازم مربوط به آشپزخانه تولید می کرد. اما طولی نکشید که این برند کار خود را وسعت داد و به سرعت تولید لوازم برقی را هم شروع کرد. امروزه این کمپانی سالانه بیش از 200 مدل محصول جدید تولید کرده و به بازار لوازم خانگی عرضه می کند. این محصولات علاوه بر تنوع زیادی که دارند دارای کیفیت بالایی هم هستند.

امروزه محصولات کرکماز بیش از ۱۰۰۰ مدل مختلف هستند. برخی از محصولات این برند عبارتند از:

انواع سماور روگازی و برقی، قابلمه و تابه استیل ضد زنگ و نچسب،  کتری و قوری، شیر جوش، قهوه جوش، بخار پز، قاشق و چنگال، زودپز، سینی، کتری، رنده، کارد، همزن، نمک پاش، سرخ کن، توستر، منقل برقی، چای ساز برقی، ساندویچ ساز، چرخ گوشت، ظروف چینی، ظروف بلور و بسیاری از محصولات دیگر خانگی هستند که توسط این کمپانی تولید می شوند.

 

نماینده انحصاری محصولات کرکماز در ایران

شروع همکاری مشترک کارخانجات صنعتی کرکماز و شرکت برلیان چابهار در سال ۱۳۸۰ بوده است. در این همکاری شرکت برلیان چابهار به عنوان نماینده انحصاری محصولات کرکماز در ایران شد. این شرکت بافعالیت هایی از قبیل ارائه سه سال گارانتی، ۱۰ سال خدمات خدمات پس از فروش و حضور مداوم و گسترده و فعال در نمایشگاه های ایران باعث شده است تا این برند  بیشتر در بازار ایران شناخته شود و مشتریان زیادی هم داشته باشد.

تفاوت کرکماز اصل از تقلبی

برند کرکماز یک برند ترک است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید می کند. این برند بیشتر به خاطر محصولات استیل و لوازم برقی خود شناخته شده است. برای تشخیص استیل اصل از تقلبی هم بهترین راه استفاده از آهن ربا می باشد. به طورکلی، معمولا وقتی یک برند در یک بازه زمانی معروف و شناخته می شود. برخی از سودجویان با تولید محصولات تقلبی همان برند، پول به جیب می زنند وسود زیانی می کنند. همین کار  برای آن برند بسیار زیان آور بوده و اقتصاد آن شرکت را بر هم می زند.

قیمت محصولات کرکماز

قیمت محصولات این برند، با توجه به کیفیت بالای آن ها، زیادم گران نیست. قیمت محصولات کرکماز در بازار نه جز ارزان قیمت ها است و نه جزو گران قیمت ها. محصولات این برند به گونه ای است که اگر مطابق با سلیقه افراد باشد قشر وسیعی از مردم قادر به خرید آن هستند.

 

جهت اطلاع از تخفیف های سایت دیاناکالا و دریافت کد تخفیف به اینستاگرام و تلگرام ما مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *