دیانامگ

برند سون استار و محصولات آن

برند سون استار و محصولات آن

سون استار یکی از برند های معروف است که لوازم خانگی های با کیفیت بالا تولید می کند. این برند از سال 1991 میلادی با نام شرکت Seven Star (یعنی هفت ستاره) شروع به فعالیت کرده است و سعی در تولید تجهیزات و لوازم خانگی مورد پسند کاربران و مصرف کنندگان می کند. در حقیقت این شرکت یکی از قدیمی ترین و در حال توسعه ترین شرکت های امارات متحده عربی است. از دلایل موفقیت سون استار در این سه دهه فعالیت، می توان به عملکرد و طراحی مدرن آن اشاره کرد.

برند سون استار و محصولات آن

برند سون استار تلاش کرده است که بسیاری از محصولات مورد نیاز مشتریان را تولید کند. کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب محصولات این برند در مقایسه با رقیبان توانسته طرفدران زیادی را به سمت خود جلب کند. این برند در تولید محصولات خود از مواد اولیه با کیفیت خوب و مرغوب استفاده می کند. محصولات این شرکت شامل ابداعات زیادی است که در نتیجه تجربیات چندین ساله به دست آمده است. این شرکت به کیفیت محصولات بیشتر از کمیت آن اهمیت داده است. در حقیقت این برند توجه خاصی به محدوده محصولات خود داشته است. این توجه شامل طیف وسعی از امکانات در محصولات خود است. این برند در ابتدا فعالیت خود را در زمینه‌ تولید لوازم خانگی برقی آغاز کرد. محصولات این برند از نظر کیفیت و کاربردی بودن توانست رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند.

از محصولات این برند معروف می توان به جارو برقی، بخارشوی، لباس شویی، اتو بخار، اجاق هالوژن، زودپز، دیگ چندکاره برقی، سرخ کن، ساندویچ ساز، دیگ بخار، تخم مرغ پز، توستر، آبمیوه گیری، میکسر، بخار پز، چرخ گوشت، بلندر، چای ساز، قهوه ساز، سماور، کتری برقی، مو خشک کن، وسایل آشپزی، کارد و چنگال، ابزار آشپزخانه، کتری، ظرف شویی، پنکه، سشوار و … اشاره کرد. در ادامه سعی داریم به چند محصول مهم این برند می پردازیم.

محصولات مهم و کاربردی برند سون استار

جارو برقی سون استار مدل ۷SVC-350

جاروبرقی 7SVC-350 از محصولات با کیفیت و جدید شرکت سون استار است. این مدل یکی از جاروبرقی های کیسه دار است و نسبت به جارو های معمولی بی صدا است. قدرت زیاد جاروبرقی ۷SVC-350 باعث شده که مکش بالایی داشته باشد و به راحتی بتوان از آن استفاده کرد. این محصول کابل برق بلندی دارد که شعاع عملکردی زیادی را در تمیز کردن و نظافت شامل می شود. برای جمع کردن سیم هم فقط کافی است سیم را اندکی به طرف بیرون بکشید تا سیم به آسانی درون محفظه جمع گردد. همچنین لوله فلزی تلسکوپی قابلیت تنظیم ارتفاع هم دارد. طراحی این جارو برقی به گونه است که دارای ابعاد جمع و جوری می باشد و به رنگ جذاب قرمز تولید شده است.

 

برند سون استار - جارو برقی سون استار مدل ۷SVC-350

برند سون استار – جارو برقی سون استار مدل ۷SVC-350

بخار شوی سون استار مدل 7SSC-435

بخار شوی سون استار مدل 7SSC-435 یک گزینه بسیار خوب برای تهیه یک بخارشوی با کیفیت و مناسب محسوب می شود. این محصول دارای اندازه کوچک و وزن سبک است که باعث جابجایی آسان آن می شود. این دستگاه انواع سری ها و ابزار مختلف دارد که کاربری این محصول را افزایش داده است. با استفاده از این سری ها می توان شیشه، دیوار، مبلمان، سرامیک و درز‌ها را تمیز کرد. همچنین به وسیله سیم بلندی که دارد، می توان شعاع بیشتری از محیط اطراف را تمیز کرد. از قابلیت های دیگر این بخارشوی داشتن چرخ های بزرگی است که باعث حرکت روان آن شده و کار کردن را با آن آسان می کند.

یزند سون استار - بخار شوی سون استار مدل 7SSC-435

یزند سون استار – بخار شوی سون استار مدل 7SSC-435

سرخ کن سون استار مدل VSDF-1510

 سرخ کن سون استار مدل VSDF-1510 یکی از گزینه‌هایتان مناسب برای مصارف خانگی است چرا که ظرفیت 1 لیتری دارد. این دستگاه کاربردی طوری طراحی شده است که فضای کمی را در آشپزخانه اشغال می کند. در این سرخ‌کن قابلیت تنظیم دما تا 190 سانتی‌گراد وجود دارد. با استفاده از این سرخ کن می توان سیب‌زمینی را بسیار آسان‌تر و سریع‌تر سرخ کرد و تنها در عرض 12 – 15 دقیقه می توان سیب زمینی سرخ شده و تردی را آماده کرد. همچنین از این دستگاه برای یخ‌زدایی مواد غذایی‌ استفاده می شود. این سرخ کن سون استار توانسته گواهی‌های استاندارد نظیر CE, GS, RoHS, LFGB را به دست بیاورد.

سرخ کن سون استار مدل VSDF-1510

        سرخ کن سون استار مدل VSDF-1510

چرخ گوشت سون استار مدل ۷SMG-631

چرخ گوشت سون استار مدل ۷SMG-631 یکی از مدل های محبوب، بادوام و قدرتمند در دنیای لوازم خانگی است. این چرخ گوشت طراحی فوق العاده زیبا و شیکی دارد و بسیار پر فروش بوده و طرفداران زیادی دارد. بدنه آن از تمام استیل و ضدزنگ است. توان این چرخ گوشت 3000 وات بوده که دستگاهی بسیار پرقدرت محسوب می شود و  قادر است هر چیزی را له کند. بنابراین در هنگام استفاده کردن از آن بسیار مواظب باشید. تیغه های این چرخ گوشت از فولاد بسیار مستحکم و بادوام که کاملا ضد زنگ است که در شستشو و استفاده مکرر زنگ نمی زند.

چرخ گوشت سون استار مدل ۷SMG-631

چرخ گوشت سون استار مدل ۷SMG-631

چای ساز سون استار ۷STT1929

چای ساز سون استار ۷STT1929 دارای طراحی زیبایی است. این نوع چای ساز از نوع کنار همی است که قابلیت های ویژه ای دارد. این محصول علاوه بر زیبا بودن، بسیار کاربردی است و با استفاده از آن می توانید در مدت زمان کوتاهی چای آماده کنید. چای ساز  یکی از بهترین خریدهای لوازم خانگی برای کسانی است که می خواهند راحتی را تجربه کنند.

سشوار حرفه ای سون استار مدل 7SHD

سشوارحرفه ای مدل 7SHD-604 یکی از سشوارهای با کیفیت این برند است که موتور پرقدرت AC با توان 6000 وات دارد که بسیار سریع و راحت موها را خشک می کند و حالت می دهد. همچنین این دستگاه مجهز به سیستم یون سازی است که موها را کاملا درخشان و نرم می کند. این سیستم به محض روشن شدن دستگاه فعال می شود. این دستگاه دارای ۲ سرعت و ۳ حالت دمای قابل تنظیم (خنک ، ملایم و گرم) دارد که بر روی دسته سشوار به طور جداگانه توسط ۲ دکمه بسیار مقاوم قرار گرفته است. همچنین این محصول دکمه کول شات (باد سرد سریع ) هم دارد که  باعث می شود نه تنها مو ها سریع تر حالت بگیرند بلکه حالت موها را ثابت می کند. فیلتر این دستگاه که در پشت سشوار تعبیه شده که می توان به راحتی آن را تمیز کرد.

جهت اطلاع از تخفیف های سایت دیاناکالا و دریافت کد تخفیف به اینستاگرام و تلگرام ما مراجعه کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *